۱۳۸۲/۰۵/۰۹

با سلام
حالتون چطوره
خیلی ممنون منم خوبم
من که خیلی خوشحالم چون روزی 50 تا نظر دارم هرچی ادم تو اینترنت هست به من ایمیل می زنن ای حالی می کنیم
خب دیگه نق زدن بسه خب بابا خوششون نمیاد ایمیل بزنن زوور که نیست ولی می گن ایمیل خواننده بلاگرنویس رو برسر شوق اورد (بااندکی تصرف) اینیم دیگه بابا ماکه اینا رو می دونیم برا شما می نویسیم یه ایمیل بزنین بامرامان
خب اینم قوانین انسان بودن
1-جسمی به شما داده می شود
2-درس هایی می آموزید
3-اشتباهی وجود ندارد بلکه هر چیزی در بر دارنده درسی است
4-یک درس تا زمانی که اموخته نشده تکرار می شود
5-درس های اموزنده هرگز پایان نمی یابند
6-بعدا هرگز بهتر از حالا نیست
7-دیگران فقط اینه شما هستند
8-شکل دادن زندگیتان در اختیار شماست
9-پاسخ سوالات زندگی دردرون شما قراردارد
10-تمام اینها را فرموش خواهید کرد

خب اینم قوانینش اگه باور ندارید با 118 تماس بگیرید
خب صبحی یه نیمه شعرنثر گفتم:
از غصه هات برام می گفتی زیر لب خندیدم
صبح که از خواب پا شدم ندیدمت غمگینم

حال کنید یکی دیگه هم گفتم ولی از یادم رفت از این شعر تر بود!!!
اگه ایمیل نزنین به جای صدام خودمو معرفی می کنم
هر چه بادا باد
اهان یه شعر دیگه :
پند چه گویی تو بسی
مرد عمل نیست کسی
یا هو

0 نظر:

ارسال یک نظر