۱۳۸۰/۰۹/۱۸

سلام به همه اونايى كه به عاشقانه سر زدن
اول از همه نماز و روزه هاتون قبول
اين اولين متنى كه مى نويسم .خب بهتره اول بگم كه اينى كه مى بينيد اون چيزى نيست كه مى خواستم ولى بهتر از هيچ چيه ديگه.نيست؟ شايد هم تغييرش دادم خدا رو چه ديدى؟ فعلا" ببينم كه مى تونم همين جوريش رو تحمل كنم يا مشكلات زندگى كه مخصوصا روى دوش من امثال من سنگينى مى كنه (درس خوندن )مىذاره يا نه . تازه بايد ببينم كسى اصلا" منو تحويل مى گيره .(همه خواننده ها توجه داشته باشند كه نگهداشتن كليد shift براى نوشتن هر دانه "ى"چه قدر سخت مىنمايد خصوصا براى اينجانب كه البته خيلى سخت تر مىنمايد .پس به همين دليل از اين زمان نوشتن "ى"به صورت فارسى مقدور نمىباشد و از اين پس به صورت"ي"نوشته مي شود.)حالا يه سوال كه البته هر كي جواب بده اشتراك مادام العمر وبلاگ عاشقانه به او اهدا خواهد شد. هر كي گفت كه تايپ كردن بدون برچسب فارسي روي صفحه كليد(كه البته قرمز نيز بايد باشد)چقدر سخت است؟ هر كي جواب اين سوال و بلده خودشو جاي من بدبخت بذاره خلاصه اگه كلمه اي هم اشطباح بود ببخشيد.
+خب حالا بريم سر اصل مطلب :
من اسمم مهدي است.بچه اين كوچه هم نيستم.داشتم از اين طرفا رد مي شدم كه عليداد خانو ديدم(شايدم اون منو ديد)و بالاخره شوخي شوخي يا جدي جدي يا اصلا"شوخي جدي من هم به بلاگيدن افتادم.گفتم منم يه چيزايي واسه گفتن دارم ديگه .مي نويسم هركي خوند خوش به سعادتش هركي هم نخوند بايد يه عمر خودشو ملامت كنه كه واي ديدي چي شد وچه فرصتي رو از دست داديم !!! خلاصه بعد از همه چرت و پرتهايي كه به خوردتون دادم(كه البته بايد بهشون عادت كنين)مي خوام بگم كه آقايون و خانوما يا به قول عليداد خان آدما و حواها هر چي عكس و خاطره و جك و عقيده و مرام و شعر جالب دارين اگه دوست دارين برام بفرستين.هر چي سايت باحال و مطلب باحال بلدين اگه دوست دارين برام بفرستين.هر چي سوال دارين برام بفرستين تا مطرح كنم بقيه خواننده ها جواب بدن.هر چي جواب دارين بفرستين و آخريشم اينه كه به هر چي رفيق دارين بگين كه به عاشقانه يه سري بزنن تا ديگه تا آخر عمر افسوس نخورن! خواهشن از شوخي هاي ماهم ناراحت نشين.
+من از سياست بدم نمياد در صورتي كه منو به سمت پيشرقت واقعي ببره و بتونه به ديگران كمك كنه. راستي تصميم دارم كه يه سري نظرسنجي هم انجام بدم حتما"راي بدين .
+خب ديگه داره حرفام تموم مي شه فقط بگم منتظر نامه ها و نظرات و راهنماييهاتون هستم. حتما برام نامه بنويسين.
اگه يه روزي هم ديدين كه به بلاگيدن نپرداختم ناراحت نشينا خوب .
خداحافظ
كسي كه همه رو دوست داره

0 نظر:

ارسال یک نظر