۱۳۸۰/۰۹/۱۸

سلام
نماز روزه هاتون قبول
الآن كه دارم اين متنو براتون مي نويسم هنوز برچسب فارسي براي صفحه كليد نگرفتم (بالاخره بايد ايروني بودن خودم رو برسونم آخه ايرونيا خيلي پشتكار دارن ديگه)همه اونهايي كه دارين متنو مي خونين خواهشن اين تن بميره از حرف هاي من ناراحت نشين.من اصلا اين حرفها ربه خودم مي گم جون من اونايي كه مثل من نيستن ناراحت نشن.راستي تا اين لحظه هيچكس از وجود اين وبلاگ اطلاعي نداره.شايد بعد از نوشتن اين متن به چند نفر گفتم.امروزم ميگم هر چي مطلب جالب دارين برام بفرستين.ضمنا خدمت عليداد خان بگم (كه البته هنوز از وجود اين وبلاگ خبر نداره)كه ما هم بالاخره زير بارون قدم زديم اونم سه شنبه شب.واقعا جات خالي عجب باروني بود.

-حالا اصل مطلب:
مي خواستم ببينم آيا تا حالا به علت عقب موندن خودمون از بقيه كشورها فكر كردين؟به نظر شما مقصر كيه؟ مقصر خاتمي يا خامنه اي يا اصلا آخوند جماعت است يا نه؟ يعني فكر مي كنيد با نبودن آخوندها وضع ما بهتره؟
نه عزيز مشكل از خود ماست.مايي كه دوست داريم هميشه از زير كار در بريم.مايي كه تا ميتونيم به هم ديگه دروغ ميگيم و فقط به فكر اينيم كه چطوري برخلاف قانون و به نفع خودمون كار كنيم و بعد هم به وسيله ريش و چپيه يا هر چيز ديگه ادعاي مسلموني كنيم. انسانهايي كه توقع دارين كه خاتمي به خاطر رايي كه بهش دادين(يا شايدم ندادين)همه مشكلها رو حل كنه تا حالا چه كمكي به خاتمي كردين؟ واقعا چه كمكي؟ يادمه اولين روزايي كه به وبلاگ عليداد خان سر زدم تو قسمت نقل قول به گفته اي از ج.اف.كندي برخوردم به اين شرح كه: هرگز نپرس كه كشورت چه كاري برات مي تونه انجام بده بپرس كه تو چه كاري مي توني براي كشورت انجام بدي .حالا خودتون تا ته خط برين.
معلم شيمي ما چند روز پيش يه سري حرفا زد كه به نظرم جالب اومد.خلاصشو براتون ميگم :
اولين مورد اين بود كه فساد زمان شاه خيلي كمتر از حالا بوده(كه البته با مقايسه جمعيت جوان كشور در دوران قبل از انقلاب و حال اين مطلب در مواردي به غير از اعتياد تقريبا غلط است)و اگه به جووني مي گفتي معتاد انگار كه بهش بدترين حرفها و فحشها رو دادي.مي گفت كه توي روستاي محل زندگيشون كه حدود 2000الي 3000 نفر جمعيت داشته فقط چند تا پيرمرد و پيرزن معتاد بودن اونم به خاطر اينكه چند سال قبل از اون كه انگليس به ايران سلطه داشته ترياك رو براي مدتي ارزون مي فروخته و سوخته اون(كه به هيچ درد نمي خوره)رو گرونتر مي خريده تا مردم رو معتاد كنه و اعتياد به ترياك يكي از راههاي كسب درآمد افراد از كارافتاده و فقير محسوب مي شده.
دومين حرفش همين بحث اولي بود كه مي گفت اگه آخوندا جلوي پيشرفت ما رو گرفتن چرا ما زمان شاه كه اونا نبودن پيشرفت نكرديم؟
سومين حرفش هم كه خيلي برام جالب بود اين بود كه مگه ما جوونا چقدر مي تونيم فاسد باشيم كه بخوان باهامون مقابله كنن؟ حداكثرش اعتياد يا زنا ديگه.فساد واقعي رو اونايي دارن كه به اسم اسلام و دلسوزي تو اين كشور داراي پست و مقامن ولي هيچ كاري براي مردم انجام نميدن و تا مي تونن از مال اين مملكت مي خورن.به نظر من هم اين حرف واقعا درسته.نيست؟ واقعا شما فكر مي كنيد كه اين گونه افراد كم هستند؟ الآن حتي خيلياشون مقامهاي حساسي هم دارن.
ديگه واسه امروز بسه آخه ممكن واسه آينده حرف كم بيارم.
- اگه سردرد شدين حتما يه استامينوفن كدئين بخورين.
- راستي من نمي تونم وبلاگو به روز نگه دارما شرمنده.
- به نظر شما تا حالا خوب نوشتم؟جون من تحويلم بگيريد.
- كتابهاي مورد علاقتون رو هم به ما بگيد همينطور خواننده و بازيگر مورد علاقتونو.

0 نظر:

ارسال یک نظر