۱۳۸۰/۰۹/۱۸

سلام
من از همه معذرت مي خوام. واقعا ببخشيد كه يه چند روزي سر كار بوديد! حالا مي خوام براتون نعريف كنم كه برمن چه گذشت. اول از همه بگم كه هنوز نه برچسب فارسي خريدم و نه وبلاگ نويسي ياد گرفتم پس اگه اشتباحي ديدين ببخشيد ديگه.
اول از روز جمعه شروع مي كنم.اگه از احيا و خستگي بعدشو نخوابيدن هيچي نگم مي رسيم به اينجا كه:
من تو اين روز با آنهمه كاري كه داشتم به هيچ كارم نرسيدم فقط تنها كاري كه درست انجام دادم نصب يه ويدوز ميلنيوم بود.بقيه وقتمم تلف شد.اصلا نمي دونم چطوري گذشت و شب شدو ما خوابمون گرفت! فقط ميدونم كه خيلي خوابم مي يومد.خلاصه بعد از 36ساعت بي خوابي نخواسته خوابم رفت و وبلاگ نويسي افتاد واسه شنبه. حالا از شنبه بگم كه صبح شاد و شنگول بلند شدمو رفتم سر كلاس. هي مي خواستم زنگ بخوره بيام خونه بشينم يه متنه باحال بنويسم تا از خجالت شما در بيام. از همين عجله كردنا بود كه امتحان عربي رو خراب كردم ديگه. خلاصه داشتم از در مدرسه مي يومدم بيرون كه يكي از همكلاسيا اومد پيش منو گفت ديروز كامپيوترم بوت نشده و هنگ مي كرده منم هاردشو واكردم اووردم تو مدزسه بدم به تو بري درستش كني! مام كه با اين نيمچه رفيق رودروايسي داشتيم هاردو ازش گرفتيم.حالا بگذريم از اينكه وقت ديروزم كلا پاي اين هارد 40 گيگا بايتي رفت.راستي در مورد اين نيمچه رفيق 140كيلويي بهتون بگم يه كامپيوتر داره كه اگه من داشنم ديگه از خدا هيچي نمي خواستم! اونوقت يه ويندوز اصلا يه داس نمي تونه نصب كنه!!! حالا اينكه هاردو خودش وا كرده يا نه نمي دونم ولي فكر نكنم از پس اين كارا بر بياد. حالا در مورد اين هارد 40گيگا بايتي يا به قول بكي از رفيقاي قديم گيگويي بگم كه وقتي هارد وصل كردم و با ديسكت بوت كردم و يه نگاهي توش انداختم داشتم شاخ در مي آوردم كه بابا اين مردم از اين كامپيوتر چه استفاده هايي ميكنن. يه هارد اينجوري رو تصور كنين كه فقط يه ويندوز 98 داشته باشه با يه دونه ACDSEE و يه BITWARE اونوقت همه حجم باقي موندش پر باشه از شوها وMP3هاي خارجي چرت وغمگين واونهمه بازي !!! خب بگذريم ديروزم خلاصه سر همين كار گذاشتم. يه عذر خواهي مخصوص هم خدمت اولين رفيق اينترنتيمون(البته اگه ما رو رفيق حساب كنه).عليداد خان واقعا معذرت كه نتونستم جواب ايميلتونو بدم يعني هنوز نتونستم بخونمش.
- شما اگه يه مرد 60الي 70 ساله رو ببينيد كه يه شلوار تنگ و سياه لي و يه تي شرت تنگترو سياهتر پوشيده و يه گردنبند چوبي يزرگ به گردنش انداخته وموهاشم رو شونه هاشه و ريش و سبيل شصت تيغ كزده و تو اين سرماي زمستون رو يه موتور سياه بزرگ و با عينكي كه بازم سياهه داره تخته (نه اين دفعه سياه نيست)گاز تو خيابون مي ره چي ميگين؟ ما كه ديديم و هيچي نتونستيم بگيم اگه شما مي تونيد بگيد.
-راحع به لينكايي كه ميبينيد:
يه گاز سيب سرخ رو كه ما عليداد و حتما مي شتاسيد. ولي در موردoperaبگم كه اگه ويندوزXP ندارين اين بروزر از اكسپلوور 5.5 بهتره حتما ازش استفاده كنبد. البته يه مشكل داره اونم اينه كه با وبلوگاي فارسي رابطه چنداني نداره و اونا رو فارسي نشون نمي ده ولي سرعت و امكاناتش خوبه حالا اينكه از اكسپلوور 6 بهتره يا نه چون كن XP نداشتم نميتونم بگم. اولين مسنجر فارسيم نرم افزار جالبيه براي من كه خيلي جالب بود ولي چون تازگيا بهش سر نزدم نمي دونم ورژن جديد نرم افزارش چطوريه.

يخچال:
اين قسمت واسه جكايي كه شما قراره بفرستين.حالا فعلا من مي نويسم:
- آقا يه تفر يه نوشابه پرگاز مي خره گازشو مي گيره ميره شمال.
- راستي چند روز پيش دچار يه گرفتاري بزرگ شدم كه الآن براتون مي گم :
من موهام خيلي بلند و بد تركيب شده بود و مي خواستم برم سلموني. از شانس بد سلموني هميشگي هم بسته بود. خلاصه چندجا رفتم ولي همشون به دو سه هزار تومن بهم دادن و گفتن اين پولو بگير از خيره مو كوتاه كردن بگذر. من خيلي تعجب كردم و بالآخره از يكيشون پرسيدم: آخه چرا؟ طرف گفت: يه نگاه توآينه بنداز ببين حيف نيست اين ابريشما رو بچيني بريزي دور. وقتي نگاه كردم ديدم راست ميگه . داشتم برميگشتم كه برم خونه يه هو مغزم جرقه زد. يه نگاه تو آيته كردم و بعد كلاه گيسم و برداشتم و به طرف گفنم اشتباه شده. يارو يه نگاه به ما كرد و بعد با حالت عصبانيت اومدو با شاگردش منو به زور نشوند رو صندلي و سرمو تيغ زد. داشتم مي رفتم خونه كه چند تا سلمونيا ديگه منو ديدنو گفتن كدوم جلاد اينكاريت كرده؟ گفتم: فلاني. يه هو ديدم ميليون ميليون آدم ريختن توسلموني يارو و اونجا رو آتيش زدن. من در رفتم و بعد تو اخبار ديدم كه بابا اين جريان ساده اسمش شده كوي دانشگاه. اونوقت بود كه خدارو شكر كردم كه در رفتم وتا چند روزي هم ازخونه بيرون نيومدم.

سئوال:
اين قسمت مال سئوال هاي شماست كه بايد بقرستين.حالا سئوال خودم:
- به نظر شما كاركرد انسان به ويندوز شبيه تره يا داس؟ چزا؟

جواب:
اينم مال جواباس ديگه.

تنهايي:
اين جا مال حرف هاي شماست.

كاردر وبلاگ:
اينم كار هايي كه بايد انجام بدهيد(البته اجباري نيست).
1- فعلا هر كسي كه اين صفحه رو مي خونه يه ايميل بزنه و بگه كجاييه. مي خوام ببينم كجاييا بيشترن.
2- تظزاتتون رو درباره اين وبلاگ بهم بگين من اصلا ناراحت نميشم و مطمئن باشين اگه با نظراتم بخونه حتما انجام مي دم.

پايانيه:
- يه وقت فكر نكنيد من حزب ا... هستما. من مسلمونم . كاملا منطقي كه يه فالگير مي گفت واي به روزي كه عاشق بشي!! البته خرافاتيم نيستم.
- راستي بهتون گفتم من بدترين بچه دنبام با بهترين پدر و مادر دنيا؟