۱۳۸۰/۰۹/۲۷

سلام
معذرت !
راستشو بهتون بگم بعد از اينكه سحر بيدار شدم ديدم عيده يه چيزايي نوشتم ولي امروز كه نگاه كردم ديدم چيز جديدي رو وبلاگ نيست تعجب كردم. نميدونم چي شده ولي هر چي شده من شرمنده شما شدم ديگه.
خلاصه عيدتون مبارك(كه اگه بخوام از روش زنان منسجم استفاده كنم)×100000000000
البته خدمت ندا خانم توهين نباشه ها. وبلاگ ندا خانم يكي از اون وبلاگ هايي كه هر روز ميخونم چون به نظرم نظرات و عقايد جالبي توش مطرح ميشه!
راستي يه خبر خوب: عليدادخان بالاخره افطار كردن! در همين جا از خورشيدخانم تشكر ميكنم كه باعث اين امر خير شدن، خورشيدخانم خيلي خيلي ممنون.
- امروز ميخوام در مورد يه حرف خيلي قشنگ از داريوش كبير بحث كنم. يادمه حدود 3 سال پيش يه آقاي حسنخاني بود كه معلم ادبياتمون بود. يه حرفي از داريوش خان كبير بلد بود كه گويي خودش از كتيبه هاي باستاني كه به زبان ميخي نوشته شده بود ترجمه كرده بود!(البته ترجمه خط ميخي به عنوان يه خط ايروني براي ايرونيا در حال حاضر غير ممكن و آلمانيا بايد اونا رو ترجمه كنن البته اينم به خاطر همت بلند ايرونياست!!) اين آقاي محترم عقيده داشت كه بايد اين حرف رو بايد با طلا نوشت و سردر ورودي هر خونه رسم كرد تا مردم همه اين حرفو بلد باشن. اون حرف يه چيزي تو اين مايه ها بود كه: "اهورامزدا كشور را از سه چيز حفظ كن، دروغ و خشكسالي و جنگ!". به نظر اين بنده حقير اين جمله كوتاه بيانگر فلسفه اي بزرگ است(كه كشف اون به عهده شماست). بايد بگم متاسفانه اين دعا يا همون مناجات شبانگاهي داريوش خان بزرگ به هيچ عنوان از طرف اهورامزدا مورد اجابت قرار نگرفته است. چرا؟ چون دروغ كه اصلا در جامعه امروزي ما به عنوان يه سرگرمي مطرحه تاجايي كه يكي از نقش هاي معروف برنامه معروفتر "زيرآسمان شهر" بهروز خالي بند است كه معرف حضور همه عزيزان مي باشد. البته منظور يه كسي مثل مهران غفوريان يا رضا عطاران از ايجاد چنين شخصيتي، معرفي بد بودن دروغ است ولي متاسفانه باعث خالي بندتر شدن مردم شده است (يعني اثر منفي) در مورد خشكسالي هم كه هيچ كدوم خبر نداريم!(منم همينطور) و در مورد جنگ، گذشته از 8 سال دفاع مقدس امروزه شاهد جنگ هاي سياسي بسيار عظيمي در كشور هستيم كه بسيار از جنگ نظامي بدتر ومخرب تر است. پس در نتيجه اهورامزدا با ما سر لج نهاده است و ميخواهد ايران را به يك باره بر باد دهد(خداي ناكرده) حال به نظر شما چه كنيم؟
- متن بالا جك نبود واسه فكر كردن بود!
- يه چيز ديگه كه امروز ميخوام بگم اينه كه هيچ وقت يه هدف خاص واسه خودتون مشخص نكنين!. يعني چي؟ يعني اينكه هيچ وقت نگين من تا فلان جا درس مي خونم يا تا فلان مرحله جلو ميرم، نه. فقط مسيرتونو مشخص كنيد و هر چي ميتونين سعي كنيد ولي هيچوقت، در هيچ سني و در هيچ نقطه اي ازپيشرفت باز نايستيد. اونقدر تلاش بكنيد تا موفق بشيد. موفقيت از ديدگاه من اينه كه وقتي داري آخرين نفس هاي زندگيتو مي كشي(بعد از 12000سال) و به گذشته ها فكر ميكني با تمام وجودت مطمئن باشي كه براي رسيدن به موفقيت در هيچ جاي زندگي كمكاري نكردي و همه سعي و توانايي خودت رو به كار گرفتي. موفقيت اينه كه وقتي پير شدي بدوني كه تمام سعي خودتو كردي تا خودتو و خداتو و اطرافياتو بشناسي و خوشبختي از ديدگاه من اينه كه وقتي ديگه نفست بالا نمياد بتوني شهادتين رو بگي. همه اين حرف هايي كه گفتم در يه جمله امام خميني خلاصه شده كه يادم نيست. تازه فكر ميكنم پاستور هم در قسمتهايي از وصيتنامش اين مطلب رو گفته. حالا اگه پيدا كردم براتون مي نويسم.

سئوال:
- تا حالا شده فكر كنين براي چي وبلاگهاي فارسي همه يه طرفه هستن؟ يعني چرا فقط يه نفر بايد بنويسه و هيچكي هيچ نظري نده؟

جواب:
- به نظر من علت اينه كه ما فقط عادت كرديم استفاده كنيم نه توليد.!

تنهايي:
- كسي سئوال ميكند به خاطر چه زنده اي؟ ومن براي زندگي تو را بهانه مي كنم.

پايانيه:
- تصميم دارم هر روز بنويسم ولي كمتر ببينم چي ميشه!
جون مادرتون يه ايميل به من بزنيد.
- بازم معذرت چون خيلي خسته شدم و چرت و پرت نوشتم
كسي كه همه رو دوست داره