۱۳۸۳/۰۵/۰۲

من كجا زندگي مي كنم؟ !
مي دونم چرا اين به ذهنم رسيد و امروز كه نمي خواستم بنويسم نوشتم!
راه دوري نيست همين جا ست كرمان
كرمان با وجود كاستي هايي كه داره ولي براي من حال و هواي ديگه اي داره
درسته هواش گرمه ولي به گرماي استو كه نيس
شايد فقر و فقير زياده ولي به اندازه آفريقا كه نيست
شايد اعتياد اسمشو بد كرده ولي به اندازه افغانستان كه نيست

بله من كرمان زندگي مي كنم يا كريمان شهري كه مردمش عاشق كمك كردن هستند مردمش مهمان نواز ترين مردمند
كرمان استاني با تنوع آب و هواي زيادي هست
بم وجيرفت وكهنوج گرما غوغا مي كنه
بافت وراور و بردسير سرما اين خيلي جالبه سرما در گرماي واقعي در كوير
و خود شهرستان كرمان شهداد گرمه گرم وسيرچ و سكنج سرده سرد !
وشهر كرمان همون جايي كه ما هستيم نه خيلي سرد و نه گرم !ونه معتدل !!هوايي كه نمي دونم چي مي شه گفت (شايد بري ولي با بري هم فرق داره)

بله من در كرمان زندگي مي كنم شهري كه خيلي ها ازش بد مي گن شايد هم حق داشته باشن. من كه سعي مي كنم هيچ وقت وابسته به كسي يا چيزي نباشم(البته تا عمردارم به پدرومادرم وابسته ام)
ولي نمي دونم چرا كرمان نباشم دلم ميگيره ولي فكر كنم انسان به خاك وابسته هست شايد چون عنصر وجودي انسانه. اونم شايد!

روزهايي كه دلم مي گرفت به جنگل قائم مي رفتم وحالا چند هفته اي هست كه اونجا نرفتم چون ديگه به درون خودم ميرم!

بله من در كرمان زندگي مي كنم شهري كه درونش رشد كردم البته رشد عقلي من در اين شهر بوده و هنوز نيز ادامه داره ورشد جسمي من از زماني است كه تهران و بافت بودم ولي اونجا فكرم اين قدر مشغول نبود و اين قدر به فكر آينده نبودم و به حال مي انديشيدم

بله شهر من كرمان است شهري كه از ترس مردانش آنان را به سوي اعتياد كشاندند ولي هنوز مردانگي در وجودشان وجود دارد در وجود تك تكشان

بله شهر من كرمان است شهري كه پسته و خرماو مركباتش در تمام جهان شناخته شده است و مس سرچشمه اش يكي از پايه هاي اقتصاد كشور

بله شهر من كرمان است ...ولي كوير...
اگر كوير را ديده باشي در ميان شنهايش دويده باشي درك مي كني چه مي گويم واي اين كوير كه چه فكرها وچه راههايي به من نشان نداد و آسمان پر ستاره ي كوير كه جايي براي سوزن انداختن نداشت,روشن تر ازخورشيد ... صدها هزار خورشيد چه عظمتي وچه آرامشي ...

بله شهر من كرمان است شهري كه ....





0 نظر:

ارسال یک نظر